Bilinçli Sedasyon (Gülme gazı tedavisi)

Bilinçli Sedasyon (Gülme gazı tedavisi) Korku ve endişe seviyesi yüksek erişkin kişi ve çocuklar için uygundur. Bilinçli sedasyonda AZOT PROTOKSİT(gülme gazı) ve OKSİJEN GAZI karışımı kullanılır. Hastalara burundan maske yardımı ile gaz karışımı tatbik edilir. Hastada 3-5 dk. içinde etki başlar ve en önemlisi bilinç kaybı olmadan çene bölgesinde uyuşma ile beraber rahatlama hissi oluşur. Böylece oluşan güven duygusu ile hasta korku ve endişeyi üzerinden atarak rahat bir şekilde tedavi yaptırabilir.

Bu yöntemde, hastanın koruyucu refleksleri kaybolmaz. Ağrı eşiği yükselir. Buna bağlı olarak azalan ağrı duyusu sayesinde tedavi rahatlıkla yaptırılır. Gerekli ekipman, donanım ve eğitim ile risksiz bir şekilde uygulanan biliçli sedasyon tedavisi bittikten sonra hasta yaklaşık 5 dk. içinde kendine gelmekte ve yürüyerek tedavi odasını terk etmektedir.

Kimler Sitede

Şu anda 14 konuk çevrimiçi

Anketler

Diş fırçanızı hangi ölçütlere göre seçiyorsunuz?

Warning: session_write_close() [function.session-write-close]: write failed: Disk quota exceeded (122) in /home/gazident/public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 556

Warning: session_write_close() [function.session-write-close]: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/ea3) in /home/gazident/public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 556