EMail: gazidental@gazidental.com
Mobile: (0232) 251 10 51
Phone: (0232) 251 10 51

Kötü bir ağız sağlığı, hastalıkların da habercisidir. Enfeksiyon oluşmaması için günde iki kez dişlerinizi fırçalamalı ve diş ipi kullanmalısınız
Hastalıklı, çarpık, eksik dişler veya deforme olmuş bir çene konuşmanıza engel olabilir, yiyecekleri çiğnemenizi zorlu ve ağrılı bir hale getirebilir ve pahalı düzeltme uygulamalarına yol açabilir.Çürükler, çürüyen mine ve diş kökünün dışarı çıkması ile oluşan dişlerinizdeki ağrılı bölgelerdir. Soğuk veya sıcak yiyecekler veya içecekler bir şeylerin yanlış gittiğine işaret edebilir. Çürükler, dişte belirgin bir hasar olana kadar herhangi bir belirti vermeyebilir.Kötü ağız sağlığının bir diğer komplikasyonu ise, ilk aşamada hafif olup tedavi edilmediğinde çok daha ciddi sorunlara yol açan diş eti hastalığıdır. Diş eti hastalığı veya periyodontal hastalık; diş kaybı, enfeksiyon ve diğer komplikasyonlara neden olabilir. Diş veya ağız sağlığı; dişleriniz, diş etleriniz ve ağzınızla ilgilidir. Amaç, diş çürümesi (oyuklar) ve diş eti hastalıkları gibi komplikasyonları önlemek ve ağzınızın genel sağlığını korumaktır.Ağız sağlığı doğumdan kısa bir süre sonra başlar ve hayatın geri kalanı boyunca devam eder. Sabit ve tutarlı ağız sağlığı alışkanlıkları bir ebeveynin yönlendirmesi ile çocukken oluşturulan alışkanlık ve modellerden gelir. İyi ağız sağlığı uygulamaları ve düzenli diş hekimi ziyaretleri, parlak bir gülüşün ve ağrısız bir ağzın keyfini sürmenize yardımcı olur.Genel sağlığınız ve diş sağlığınız birbiriyle bağlantılıdır. Kötü ağız sağlığı alışkanlıkları hastalık riskinizi veya koşullarınızı artırır ve bazı hastalıklar veya durumlar ağzınızı etkileyebilir. Ağzınızın içinde olan (ağız sağlığınız) vücudunuzun diğer kısımlarını etkileyebilir ve etkiler. Bu nedenle, iyi diş sağlığı alışkanlıkları genel sağlığınız açısından önemlidir.

Kliniğimiz, Gaziemir'de
Gazi Mh. Önder Cad.
No:101 KAT1 D:2, 35410 Gaziemir
Kliniğimiz, Pazartesi – Cumartesi 09.00 – 20.00 saatleri arasında açıktır.
(0232) 251 10 51 (Pbx) nolu telefondan, 000 000 00 00 nolu whatsapp numarasından ulaşabilirsiniz.